JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, October 30, 2009

Citer tentang anak dara aku. . .

Aritu aku kn dh kasi tau aku akn buat N3 yg membuat u ols gelak.so arini nak tepati janji buat N3 ne tp tak tau ler kot2 ada yg tak gelak.(takpelh kan.aku tak paksa pun)

Aku nak mrh pun tak guna tau sbb dh berlaku perkara yg tak dingini.geram tu adaler sket tp thn jelah(klu kt umah dh tentu aku cubit tp tym ne kat umah mak aku.sabo jelah).pg2 tu lepas aku dh siap bg mandy smua ank2 aku.aku buatlh kerja tolong2 bereskn rumah mak aku ne.pastu duduk2 jap konon nak rehat2kn bdn yg lenguh ne kat dlm bilik aku.

Tak smpai 10minit aku rehat tibe2 ja ada suara menjerit memanggil2 namaku.aku pun kuar le. . .
Aku:knapa?
Mak:tengok ler anak dara kau tu.
Aku pun tengok kat elly.subbahhannallah. . .mengucap aku bila tengok muka elly yg ntah mcm hape.rupanya dia main gincu mak aku.alahai anak daraku ini.bertuah sungguh!

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Hah?!apa korang rasa kalau ank2 korang mcm elly buat ne.dh tentu korang akn mrh dan geramkn.abiz gincu nenek dia kerjakn.nasib baiklah gincu lama n tak dpakai lg.kalau gincu baru mati aku kena gantikn yg bru.huhuhu. . .

Nak cuci bekas gincu ne susah betul.mesti berulang x aku kena cuci guna sabun.baju dia pun terpaksa aku berus betul2.kalau guna washing machine gerenti bekas gincu tu takmo hilang.sib baik bju tu dh tak ada kesan2 gincu lagi.

Pasne mak aku dh serik tak nak simpan brg2 mekap dia dtempat yg boleh elly capai.kekeke. . . . .


2 comments:

  1. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    itu reaksi ena kalo kena pd ena..
    mau pengsan dibuatnye ihiks

    ReplyDelete
  2. Tulah perasaan seorang wanita yg dh bergelar ibu.mmg geram sgt2 tp ira control kemarahan coz klu ira mrh elly tentu mak ira bg lecture kat ira.huhuhu. . .

    ReplyDelete