JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, October 27, 2009

Durian Kuning. . .

Wow. . . Durian kuning memang salah 1 durian yg femes kat brunei.kat malaysia pun apa kurangnya kn.hehehe. . . Rasanya boleh tahan jugalh.durian ne sgt2 berduri u noe smpai tym aku nak mengopek tu ada le juga cedera ringan djari2 manisku ini(tapi kasar :p)tercucuk dek duri2 yg runcing.sakitnya pun boleh tahan juga.ne pun msh sakit jari2 aku dbuatnya.tp kerana hendak sgt nak mkn tu terpaksa juga aku kopek sndiri.my asben tak minat sgt ngan durian kuning ne.aku bedal sorang je 5biji durian ini(terror aku neh).


Isi durian kuning ne tak byk cam durian putih.ada 1biji durian ne cuma ada 2ulas je.huhuhu. . .nasib bek murah aku beli tp sodap wei.isi tebal,rasa pun sedap hingga menjilat jari.yelah. . .durian kuning ne kn jenis yg melekat d jari.tym mkn pun jilat je jari(jgn je jilat jari urg len,tak tau nak ckp apa).syg pulak tengok ada yg melekat kat jari2 tu.hahaha. . .


5biji aku beli smua isi durian ok.tak ada yg buruk dan cacat(tang mna yg cacat tu.buah ada ke cacat ye?sapa nak kasi tau?)penuh 1kontaina ngan isi durian ne.aku dh simpan kat peti ais.biar sejok lg sodap dmkn.nyum2. . . .


Bwh ne durian aku yg punya.korang tatap jelah smbil telan airliur smpai penuh 1cawan beso.gagaga. . .










P/s:-ada request tang bday FiL.esok aku akan buat N3 tu ye mama trisya.tunggu. . . .


2 comments:

  1. Ermmm..nyum2.. Sodap toh.gyla 5biji utk ea sorg.antam.wakakaka.lau duyan putih lagiii chedapz

    ReplyDelete
  2. emmmm sedapnya .. my fav fruit ni...

    ReplyDelete