JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, October 29, 2009

Sambutan bufday FIL aku...

Hari ne bru aku berkesempatan untuk buat N3 ne.dh lama benor tersimpan lam note aku ne.dh msuk seminggu bru ler aku berpeluang.nasib baiklh anak aku azeeq dh beansur pulih tp kan dia takmo nenen langsung.aku dh buat nenen dia 8auns tp 1auns pun dia taknak nenen.syg susu dumex coklat tu tau terbuang begitu sahaja.mbe lidah dia terasa pahit kot sbb tulah dia takmo nenen.

berbalik tentang sambutan FIL yg ke-55tahun....23.10 aritu d umah my MIL membuat suprise tuk my FIL ne.my FIL ne sebenornya tak tau ada sambutan bufday tuk dia.tu yg my MIL yg kasi tau lah kan.gmbar2 kat bwh ne tym sambutan bday FIL...


*my FIL n his bufday kek from my MIL*


*tym mkn n potong kek*






*baby trisyia with her mummy*


*me,elly,shidah n trisyia*


p/s:dh selesai tugas aku.nnti aku ada N3 yg buat korang akn gelak tp jgn berlebihan tau.hehehe..c ya


No comments:

Post a Comment