JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, November 21, 2009

aKHiRNYa HaJaTKu TeRCaPai


Image Hosted by ImageShack.us



Alhamdullilah. . . Akhirnya aku berbdn dua juga.syukur kepada yg esa kerana telah memberikn 1nyawa d dlm rahimku.memang tak sangka bila aku tengok prenancy test yg bru je aku buat(msh pnz ne!p)ada 2line. . .

B4 pegi kedai aku mmg ada hajat nak beli PT ne.blk je kerumah truz buat urine test.ingat nak main2 test tup2 2line ler pulak. . .

Syukur sgt2. . .dh terjangkit dri adikku intan175 kot.kekeke.(intan,taun dpn sma2 buyung ye!). .

Hubby aku pun happy bila aku tunjuk PT kat dia. . .ank2 pulak bengang tak tau apa2 hal.huhuhu. .

K lah taknak tulis pnjg2 coz msh ada getar2(kez tak percaya aku dh peknen). . .



No comments:

Post a Comment