JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, November 19, 2009

DuRiaN LaGi

Durian. . .Durian. . .Durian. . .Raja buah yg terkenal.siapa tak pndai mkn durian mmg rugi besar tau.anak2 aku smua pndai mkn.elly pun pndai tau.siap gigit biji sekali pulak dh.hahaha. . .

Hubby aku pi suh beli brg2 keperluan dpur n ank2.tup2 dia blk bwa durian skali.msa isnin lepas(16.11)b4 kitaorang blk rumah kmi singah kepasar beli ikan.then dh siap beli ikan hubby tecium bau durian dri sbuah kreta bersebelahan ngan keta kmi.
Hubby~nak beli durian tak?
Aku~boleh gak.
So tanpa membuang msa kmi pun singah lg kepasar sayur2 n buah2.kat sna byk betul org jual buah durian.kmi pun beli durian seikat ada 6biji bsr2 dgn harga $14 shaja.murahnye. . .

Hari ne pulak hubby beli durian 5biji bsr2 juga dgn harga $12 dtempat yg sma coz duriannya manis n isinya pulak tebal2.fuh. . .sodap.


Image Hosted by ImageShack.us

"yg dlm plastik tu cuma kulit yg dh aku buka.yg dlm kontaina tu ler isinya."


Image Hosted by ImageShack.us

"hasil dri 5biji durian.byk kn??"


Image Hosted by ImageShack.us

"alamak peti ais penuh ler.aku pun susun ler brg2 dlm peti ais ne"


Image Hosted by ImageShack.us

"hah. . Yg ne durian yg kmi beli isnin lepas.msh byk ler. . Dtambh ngan durian yg bru dbeli td ada 3kontaina.sapa nak mkn??aku juga :P"


Image Hosted by ImageShack.us

"akhirnya muat juga stelah aku susun rapi.sejuk2 bru sodap mkn durian"


Psst durian ne kn pnz n takleh mkn slalu tp aku kerap mkn durian sbb tulah aku tak peknen2 kot.huhuhu. . .



No comments:

Post a Comment