JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, November 04, 2009

Giliran aku pulak yg demam. . .

Bru td aku terkena demam. .bdn terasa lemah,sengal2 dan nak berdiri pun mmg lmbt sgt.dh tu bila aku nak bgn dri duduk tiba2 je aku nmpak bintang2. .kes nak pitam tp aku duduk smula.mmg susah sgt nak bgn ne. . .

Tp aku terpaksa kuatkn diri untuk mskkan anak2 aku yg mmg dh lapor sgt2.aku mskkan nugget n indomee je.tu je yg mampu msk tym aku demam ne.anak2 aku taklh crewet sgt bab2 nak mkn ne.bg je apa yg ada yg penting 'HALAL'

Bru td aku cheak suhu kepnsan bdn aku ne. . .38.2°.mmg pns sgt2.muka aku pun mmg pucat lesi.tgn pun dh nmpak kurus(bru je demam arini takkan dh susut bdn kot). . .

Nak mkn apa2 tu kn smua aku rasa pahit yg terlebih pahit. . Mcm mna nak mkn klu smua yg aku telan rasa pahit semcm.huhuhu. . .

Korang tengok kat bwh ne gmbr yg bru je aku ambil td.betapa hodohnye bila aku dlanda demam. .


Image Hosted by ImageShack.us
*nak juga posing lawa2 padahal muka pucat mcm mayat*


Tiba2 pulak aku rindu kat huvy aku yg tengah duty. . .i mizz u babah ♥


Image Hosted by ImageShack.us
*buruk benor muka aku tym ne. . .*


Image Hosted by ImageShack.us
*dh mcm jari skeleton je aku nengok.seraam. . .*


Image Hosted by ImageShack.us
*tengok kuku a2 tu warna papal n pink.sejook. . . .*


Image Hosted by ImageShack.us
*terpaksa aku pakai stokin coz lantai aku sejuk(mcm dlm pantang plak aku ne.kuikuikui. . .*



P/s:-korang doakn lh ye supaya aku sehat semula.mungkin aku kna rehat dri buat N3 tp aku tetap blogwalking tau.hahaha. . .


No comments:

Post a Comment