JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, November 18, 2009

KeNaNGaN MSa KeCiK2

Td aku kemas2 dlm almari yg mmg berselerak.ntah hape benda ada dlm almari tu pun aku tak kisah(mna ler tau nnti pindah bru aku sibuk2 nak kemas msukkan lam kotak).pastu aku tejumpa 1 album yg d dlm tu gambar lama aku msa kecik2.dh tu aku pun snap je gmbr2(tak brape jelas sgt gmbr2).Lyn jelah gmbar hingus2an semasa aku kecik2 k. . .


Image Hosted by ImageShack.us

Me & my dad


Image Hosted by ImageShack.us

Me & my mum


Image Hosted by ImageShack.us

Me & my grandpa


Image Hosted by ImageShack.us

Msa ne kat slh 1 pantai(tak ingat pantai mna)


Image Hosted by ImageShack.us

Huhuhu. . Mcm bby boy kn??


Image Hosted by ImageShack.us

Msa ne kat dpur. . .


Image Hosted by ImageShack.us

Mkn epal smpai mulut comot. . .


Image Hosted by ImageShack.us

Syoknye mandy. . .dulu2 guna besen bulat je.skrg dh mcm2 design ada.


Image Hosted by ImageShack.us

Sdg nyotnyot kat pangkuan my dad. . .


Image Hosted by ImageShack.us

Tutup mata coz silau terkena matahari.kekeke. . .


Image Hosted by ImageShack.us

Main ayun2(buaian)kat umah nenek. . .


Image Hosted by ImageShack.us

Sempat juga posing ngan keta lama. . .


Image Hosted by ImageShack.us

3 dara pingitan.hahaha.dri knn aku,sz intan175 n sz nora.


Image Hosted by ImageShack.us

With cuzens. . Dri kiri sz intan175(tak malu pakai puting),yanti(dri tutong,brunei),mariam(dri labuan),aku n didi(dri labuan).yg berbaring tu my sz nora.


Ok. .dh puas tengok ke??klu tak puas tengok le balik2.kekeke. . .k tu je utk x ne.sja2 letak gmbr tuk kenangan msa depan.mna ler tau kot2 cucu cicit aku dpt tengok blog nenek dia ne.ngeh3. . .



4 comments:

  1. wahhhhhh...akak sungguh cute la waktu kicik2...terutama masa baby ;p

    ReplyDelete
  2. byknye gambo2 lama ira..
    akk nye ntah kemana dh.. sayang toll..

    ReplyDelete
  3. Mmg byk kak. .penuh 1album.syg btul kn klu takde kenangan msa kecik.

    ReplyDelete