JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, November 03, 2009

Menu mkn mlm. . .

Dh akhir mlm2 mcm ne bru aku nak buat N3. .bkn pe bila smua dh tdo aku sorang je yg msh mengadap hp aku neh,tu yg rajin sgt nak update sikit.nak guna lappy,server msh lg k.0 ler.nasib bek ada hp yg serba guna walaupun tak seberapa hebat ngan hp org lain. .hp yg aku guna ne N95 8gb(tak canggih sgt pun.mcm biasa je). .

Menu mkn mlm td mmg simple sgt tp alhamdulliah hubby ngan ank2 smua kenyang dgn mskan aku neh.dtambh plak ngan mangga muda bila dmkn ngan belacan fuh berdesup tau. .


Image Hosted by ImageShack.us
*selera aku mmg takleh nak ckp klu ada mangga d dpn mta aku neh.mkn mkn mkn. . .*


Image Hosted by ImageShack.us
*yg ne pulak sosej goreng yg sengaja aku potong kecil2 coz untuk ank2(mak bapak dorang pun suka tau :P)*


Image Hosted by ImageShack.us
*ayam kicap pekat.mmg hitam legam ayam kicap aku neh.bkn apa hitam camni coz aku guna kicap yg amat pekat n manis.so takyah guna kicap manis cair n gula.(jimat juga bajetkn)*


Image Hosted by ImageShack.us
*yg terakhir sayur kcg buncis.msk pun tumis biasa je. . .*



K tu jelah N3 x ne.mta aku ne pun mcm trasa beratlh pulak coz nak titun. .k slamt mlm. . zZZZ(-_-)


No comments:

Post a Comment