JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, December 13, 2009

Dh 2bln ler. . .

Tak terasa hari berlalu begitu cepat sekali.sedar tak sedar kandunganku sudah berusia 2bln arini.setakat mengandung ne syukur sesangat sebab belum lg terasa loya n muntah2 tp 'MALAZ' yg berlebihan.

Perut pun dh brubh sket. . .ehe. . .


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Pastu tym mengandung ne aku suka sgt ngan warna purple.tak tau mengapa??mbe kaler ne lembut.klu purple yg terang aku tak suka.aku suka purple yg manis n sedap mata memandang. . .so sweet gitu loh!


Tp tak lh smpai aku terbeli brg2 yg warna purple.aku cuma minat je.klu nak beli pun mbe mcm beli kepit rambut purple tuk Elly.nnti aku cri kepit rambut berwarna purple.ehe.


K lh.tu je utk x ne. . .



No comments:

Post a Comment