JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, December 10, 2009

Di PeRSiaRaN DaMuaN

Uish...dh lama aku tak update blogku.beberapa hari ne aku tersangatlh 'LAZY'.....hari ne ada rajin sket so ambil kesempatan utk update blog.
Hari ahad lepas aku minta bwa hubby kepersiaran damuan coz dh lama betul tak kesna.anak2 pun suka pegi ksna coz ada permainan knk2.
mula2 tempat permainan knk2 ne pnz.



Aku tak benarkn anak2 aku main ditempat tu so kmi cri lg tempat yg teduh n tak kena pnz.jauh juga tempat permainan tu.kaki pun dh penat tp d sbb kn anak2 nak main so layan jelah kn.aku taknak taip panjang2.korang tengok jelah gambar2 d bwh ini ye....


-mmg pnz sungguh tempat permainan yg mula2 dorang main.tak sesuai!!-

-yg ne bru sesuai sbb teduh n tak pnz tp satu je yg tak puas hati coz takde tempat utk berehat(pondok kecil).
























Byk kn gambar2 yg aku ambil.yelah...bukan selalu pegi ketempat ne lagipun jauh sgt dri rumah.nnti kmi nak pegi ksna lg tp mesti pegi ramai2 bru best.k tu jelah ye!


No comments:

Post a Comment