JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, December 01, 2009

HoRLiCK

Image Hosted by ImageShack.us



Semenjak aku berbadan dua ne,aku memang dh stop minum nescafe yg menjd kegemaranku.byk gak org mrh kat aku kalau minum nescafe tym peknen ne.so aku pun beli ler horlick tin besar coz taklah ulang alik pegi kedai na beli horlick lg.nasib baik horlick ne ngam kat tekak aku ne.kalau milo mmg tak msuk langsung.tengok milo pun nak loya.huhuhu. . . .

Otey tu je na citer.byk keje kena buat ne.k c ya. . . .



No comments:

Post a Comment