JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, December 03, 2009

TeRuKNYa aKu Ne

aku nak citerkn tentang aku sendiri.memang aku akui kemalasan selalu saja melanda diri ini sejak aku peknan.kerajinan sebelum ini sudah byk berkurang.byk juga kerja2 aku tertunggak.teruk sangat aku ne kn.kalau dulu memang tak leh tengok brg2 bersepah.dulu aku terajin sangat2(puji diri sendiri ne. . .).sekarang nampak brg bersepah aku tengok je sambil lalu.teruk!teruk!teruk!


Image Hosted by ImageShack.us
Tengoklh atas sink aku ne penuh dgn pinggan,mangkuk n cwn2 yg tak bercuci.betapa malasnya aku. . .


Kalau dbiarkn lg memang akan berbukit segala pinggan mangkuk n cwn2.so aku paksa diri aku(terpaksa atau dpaksa. . .huhuhu)mencuci segala2 yg ada diatas sink ne.


Image Hosted by ImageShack.us
Sekarang sink aku dh takde pinggan mangkuk.

Lega sikit aku tengok.dh siap aku cuci,aku pun berus sink kasi kilat sink aku tu.pastu aku beres2 kn dapur aku yg memang mcm kapal pecah.bila semua kerja d dapur aku dh beres barulh dapur aku mcm dapur sebenar(selama ne bkn dapur ke :P)


Image Hosted by ImageShack.us
Dh smart dapur aku ne.puas hati sebab kerja d dapur sudah beres.


Ok aku nak chaw sebab na bereskn bilik tidur pulak. . . .



No comments:

Post a Comment