JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, December 03, 2009

THaNKZ HuBBY

Mula2 nak ucap trima kasih kat hubby(walaupun hubby tak penah bca blog aku ne)kerana telah membelikn apa yg aku ngidamkan(biasa le kn urg peknen suka mengidam mcm2).sebenarnya aku nak mkn coklat fudge tp hubby msg takde yg aku mau tu.hubby pun suggest ler aku nak apa smpai hubby pilihkn choc orange mousse. . .


Image Hosted by ImageShack.us
rasanya memang sedap n manis. . .


Image Hosted by ImageShack.us
Ddlm ada rasa coklet n oren.yummy2. . .



Image Hosted by ImageShack.us
Donut ne tuk anak2 aku coz dorg minat sangat ngan donut.


Tuk hubby~nnti belikn kek fudge ye utk anniversary kita.ngeh3



No comments:

Post a Comment