JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, January 13, 2010

BaBY RoMPeRS

N3 x ne citer aku membongkar bju2 lama anak2 aku ketika msih bby.sonok jugakn bila tengok bju2 yg bersaiz kecil ne.tak sbr pulak menunggu c kecil ku yg msih lg d dlm peyut ne nak kuar.ngeh3

Taknak citer panjang2.korang tengok je gmbr2 kat bwh ne ye.

'ni ler bju2 bby yg sempat aku bongkar coz aku nak kemaskn'

'aku suka rompers ne coz so cute.rompers ne pemberian MIL aku tym elly dlahirkn'

'so sweet. .'

'rompers ne reehan yg punya. .cutekn?!'

'bju ne dpakai oleh elly semasa bby dulu.smua mesti warna pinkz.hehe'

'himpunan topi dari reehan,azeq n elly.sbenarnya byk lg tp yg ne paling aku minat'

'setelah siap aku lypat aku pun simpan dtempat khas simpan bju supaya nampak kemas'

'Dh siap. . . .'

Bwh ne gmbr2 ank2 aku pakai rompers. . .

'Reehan'

'Azeeq'

'Elly'



No comments:

Post a Comment