JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, January 08, 2010

Baju paling mahal yg aku beli. . .



N3 x ne just simple.bkn nak menunjuk2 tp sebagai peringatan aku supaya berhati2 bila nak beli baju.msa tu mmg dh terpikat ngan bju ne.yelah msa tu hampir2 nak raya taun 2006(fuh dh lama tuh).bju ne khas utk Azeq.aku tengok harga dlm $20+. . . .so aku ambil ler bju ne n byr.bila smpai je kat counter n tengok harga yg tentera kat mesin ternganga jugak aku tengok. . .harga sebenarnya $50+. . .rupa2nya yg $20+ tu just harga bju tak sma ngan harga seluar.fulamak. . .nasib bek tym tu duit byk.nak taknak aku terpaksa jua beli bju ne sbb malu ler pula nak kata tak jd beli.inilh bju paling mhl yg pernah aku beli.huhuhu. . . .


No comments:

Post a Comment