JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, January 30, 2010

MaKaN D JoLLiBee

Hari jumat lepas aku,my doter Elly,Mak aku n Bpa aku pegi jln2 beli brg. .

Bila dh terasa lapar aku pun ajak dorang mkn d Jollibee. .

Dbwh ne antara menu2 yg kmi order. .


Elly aku order tuk dia. . .
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Chipz cheese&beef(lupa plak apa nma menu neh.aku hentam jelah)


Mak aku pulak mkn. .
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Nancho overload


Bpa pulak order. . .
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Rice&chicken curry


Dan aku pulak. . .
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Spaghetti

Minuman kami smua pulak sudah semestinya coca cola.




Harganya sangat berbaloi dan mengenyangkn kmi smua.cuma $15.50 je.

P/s~nnti2 nak pegi sna lg mkn speghetti.nyum2. . .


2 comments:

  1. dak2 kalo kita makan western, standard mesti oder fun fries hehehe

    ReplyDelete
  2. betul tu..nnti kita order western food tuk dorang pun bkn dorang nak pun.alih2 oder je fun fries.ehe...

    ReplyDelete