JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, January 14, 2010

SToK SuSu aZeeQ N eLLY





Hari ne nak citer sket tentang susu Azeeq n Elly. .skrg ne dorang minum susu Dutch Lady.

Azeeq minum Dutch Lady 456 perisa coklat.
Elly minum Dutch Lady 123 perisa original.

Dulu byk gak bermcm2 susu mereka minum.Nespray,Dumex n mcm2 lg lh.konon2 supaya gendut tp smua susu2 ne tak memberi kesan langsung kat ank2 aku ne.dh takdir kot bdn dorang ne kurus je smpai bila2.huhuhu. . .
Takpelh kn janji mereka sehat walaupun bdn kurus mcm cicak kubing.kah3
Mak mereka pun kurus apa(perut je kedepan.ngeh3)
Harap2 susu mereka ne cukuplh smpai nak tunggu ujung bulan ne. . .
K tu je yg aku na kongsi bersama. . .


2 comments:

  1. hi..salam kenal. same lak layout kite kan?? emm anak saya pun dah tukar susu gak. Dari anmum ke lactogen + still BF utk waktu malam..

    ReplyDelete
  2. Salam kenal.tq coz sudi jenguk blog ne.Iye ke layout kite sama?hehehe. . .owh dh tukar juga ke.saya tak lg bf coz 2bln je saya sangup.menyesal pun ada juga tk bg bf.mbe bby yg akn dtg insyaallah saya bg full bf.chaiyok!

    ReplyDelete