JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, January 28, 2010

TeLuR KeSuKaaNKu



Sapa suka mkn telur padi?aku?mmg aku suka sgt2. .tp mesti dgoreng dulu bru mkn.klu tak dgoreng tak tau nak ckp apa coz rasanya tak sedap n mcm mentah semcm(laki aku yg ckp sbb dulu mak dia pnh mkn terus je telur padi tuh).

Klu style aku n my family,kmi goreng dulu.pastu kasi kicap n bhn2 lain bru dpt mkn coz rasanya sedap beb!skali rasa mesti nak lg.



Ni ler rupa telur padi yg dh siap dgoreng n kasi kicap.mmg terliur klu aku tgk gambar ne.menu aku kemarin pun aku mkn telur padi ne sampai 2x aku mkn nasi with telur padi ne.mmg selera benar aku mkn klu ada telur padi neh.nyum2. . .

P/s:-Telur padi ne tinggi kolestrol tak??

4 comments:

  1. telur padi tu apa? tak pernah tengok pon...huhuhu~

    kat ne leh dapat ek? apa rasa dia? lemak2 ke, macam telur biasa ke, telur pindang ke...

    ngeee~

    ReplyDelete
  2. Cna nk explain ek?ehe

    Rasa dia klh telur biasa n telur masin.ada lemak2 sikit. .sedap2 sgt2.

    Kat malaysia takde ke?klu kat brunei sume kedai ada jual telur padi neh.

    ReplyDelete
  3. telor padi tu telor apa? tak pernah dgr pun

    ReplyDelete
  4. Telur ne b4 dbuka dsalut ngan tanah then padi.kulit telur ne pun keras tak mcm telur biasa.klu nak tau rupanya tengok je gambar itik warna itam.mmg sng nak cri klu kat sni.

    ReplyDelete