JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, February 08, 2010

aSYiK MaKaN Je aKu Ne. .

Aku akui aher2 ini aku kuat mkn tp bukan nasi.yg lain2 boleh je aku kunyah n telan tp nasi 'NO'.mmg le urg peknen ne mcm2 ragam.kejap nak mkn itulah kejap nak mkn inilah.nasib baik asben fhm ngan kerenah aku yg kdg2 naik hangin gak.

Td ptg tym aku duduk2 sorang mulalh otak aku ne fikir nak mkn apa.so terjah dapur n buka peti ais nampak buah jambu merah yg asben beli dmlm.aku pun apalg mkn ler. . .


=SIAPA TENGOK GERENTI TELAN AIRLIUR.NGEH3=


=BUAH JAMBU YG DH SIAP DPOTONG NGAN SERBUK PRUNE=

Mmg sedap sgt.biasalh kn org peknen ne mmg suka mengidam.klu tak sampai mkn bila bby dh lahir takut bby meleleh airliur setiap masa.

Sbb tu klu aku nak mkn mesti aku sampaikn.walaupun sedikit asalkn sampai ku telan.chewah!

Buah jambu tu aku mkn sebiji je td.yelah nak berjimat2.pastu perut ne nak minta d isi lg.so buka lg peti ais nampak kcg tanah yg belum drebus.

Tanpa membuang msa aku cuci kcg tanah n terus je rebus.bg garam sikit utk penambah rasa.bila dh masak aku pun ngap lg. .


=KCG TANAH DH SIAP DREBUS=

Aku suka mkn kcg tanah rebus neh coz byk juga khasiat.baik utk aku n bby.


=MODEL SESAT :p=


=NAMPAK GENDUTKH AKU??!=

K tu je N3 x ne. . .

No comments:

Post a Comment