JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, February 25, 2010

CoKLaT!CoKLaT!CoKLaT!

Image Hosting by imagefra.me


Siapa suka makan Coklat sila angkat jari. . .ehe!
Siapa yang tak suka makan Coklat rugi ler korang.
Sebenarnya semua orang suka makan Coklat.dari kanak2,orang dewasa sampailah orang2 tua minat makan Coklat.


Sebenar macam ne,bila siap je mr.Hubby susun2 barang kat dapur tiba2 je mr.Hubby cakap"Banyaknye beli coklat.baik control sikit makan coklat!"
Aku senyum2 kambing je.sejak dari dulu Coklat mesti ada dalam peti ais n mesti ada stok.
Aku memang tak boleh hidup tanpa Coklat.chewah!
Dari start aku bujang sampailah sekarang aku suka makan coklat tapi badan tetap juga maintain kurus.

Tapikan ada juga sesetengah orang takot nak makan coklat.takut muka naik jerawatlah,takut muka berminyaklah dan paling takut gemuk.

Coklat ne yang aku taulah,memang sesuai untuk membuang stress.kadang2 aku pun stress so apalagi ngaplah coklat.ehe. . .

Walaupun coklat ne manis dan sedap tapi takleh makan selalu!



6 comments:

  1. ena dah angkat jari hehehehhehe
    mmg suka gak mkn choc sedap tu

    ReplyDelete
  2. Ena lh org 1st angkat jari.ehe. . Betul coklat mmg sedap dmakan!

    ReplyDelete
  3. ~(^-^)/ aku angkat tgn ja hehehe aku suka p nda slalu dulu aku pun antu coklet d mana2 mesti ada ku bata hehehe...chocolate lover huhuhu...

    ReplyDelete
  4. saya pun suke makan coklat.. tp x leh banyak..

    ReplyDelete
  5. Ladybird~terlebih sudah.ehe. .sapa jua na suka coklatkn.lau kna bg present coklat lg ku suka toh.

    ReplyDelete
  6. Chugie~saya hari mkn coklat tp dlm kuantiti sikit.ehe. .

    ReplyDelete