JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, February 18, 2010

HaRi-HaRi TeLaN uBaT. . .




Kalau dah mengandung memang wajib ler kita kena telan ubat2 yang diberi leh misi atau doktor.ubat2 ne pun amat penting untuk kita dan janin dalam kandungan.


Kemarin pas check up aku diberi ubat folic acid dan ferrous fumarate. . .





Nasib baiklah ubat2 ne comel2.kalau besar memang aku akan reject coz aku takot nak telan ubat yg gede2. . Ngeri u!


P/s~Doktor tak kasi vitamin kat aku coz my baby growth better n sehat.huhuhu. . .

5 comments:

  1. samalah kita...sy pun problem kalo nak telan ubat besar2 huhu..

    ReplyDelete
  2. dulu ena selalu ngelat taknak mkn ubat

    ReplyDelete
  3. Catlinafly~kita serupa. . .

    Zh-ena~dulu saya mmg susah mkn ubt tp lama2 kena mkn jugak

    ReplyDelete
  4. kalau ubat yg besor mmg pikir byk kali nak telan kan.. nak2 obimin tu ubatnya mmg besor... semoga ira n baby sihat2 ya...

    ReplyDelete
  5. @e_da~betul tu mmg kena pikir blk2.kdg2 klu dpaksa mesti ira kena hancurkn ubt yg bsr jd serbuk.dh jd mcm budak kecik takmo telan ubt.hehehe. .trima kasih @e_da :D

    ReplyDelete