JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, February 23, 2010

SNaP-SNaP Je. . .

Hari ini hari kemerdekaan bg Negara Brunei Darussalam. . .


Pagi td hujan turun sebelum Kebawah Duli sampai dipadang Omar Ali Saifuddin.Memang hari ini sungguh rahmat bg rakyat Brunei coz hujan memang dh lama tak kunjung tiba.Syukur sangat2 bila hujan turun walaupun tak lebat.


Dipadang Omar Ali Saifuddin memang mengadakan perbarisan lalu dari kerajaan,swasta,sekolah2 dan lain2 lagi. . .

Gambar d bwh ini aku snap je dari tv coz malas ler nak pegi.lagipun nak bwa perut yg dh membuyung memang penat wo!so lyn je gmbr2 ne ye. . .


Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Emm. .sampai d sni jelah aku upload gambar coz mata aku dh berat sangat ne lagipun penatlah wei copy paste.yelah aku buat N3 ne pun kai Hp je. .esok aku upload lg ye. . K tata titi tutu. . . .


4 comments:

  1. jgn ckp snap2 bah :( teringat tia ku c kecil ku apa ka khabarnya hehehe...krg ku melwt ia eyh d dj mudahan dah kana repair...

    ReplyDelete
  2. Ehe. . Lau bkn snap apa th?take2?wawawa. . .aweh lwt tia c kecilmu dspital dj ah.mun ko biarkn inda dlawat inda x kna repair toh.ajin2 mlwt c kecil ah.

    ReplyDelete
  3. owh, awk sedang pregnant ye??
    bestnye hujan.. kat sini panas je.. ujan pn kejap2. Tp tetap bersyukur!

    ReplyDelete
  4. Yupz saya dh peknen.sbb tu ler mlz nak pegi bandar.tengok live kat tv lg besh.ehe. .

    ReplyDelete