JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, February 11, 2010

KoLeKSi PuTiNG Ke Ne??



Alahai banyak banget puting anak dara aku ne. .ada yg aku beli n ada yg kena beri leh adik aku,Nora.

Lgpun Elly ne memang jenis suka campak2 puting.that y mesti kena beli byk2.kalau puting hilang 1 ada lg tinggal 4.kalau dh jumpa simpan blk dlm bekas.




Mcm2 warna ada. . Ehe!

2 comments:

  1. puting yg last colout purple sebelah kana tu sama patern ngan umairah

    tapi umairah taknak jenis puting yg lain dia tetap nak patern yg sama gak..colour bertukar takper asalkan jgn puting bertukar bentuk mmg dia taknak hisap pun

    ReplyDelete
  2. Sama ke?? Ehe. . .

    Puting ne mcm2 rupa adakn tp tak suka tengok puting yg mcm bentuk gg.nasib baik takde jual kat sini.buruk rupa pulak klu budak kecik pakai puting mcm tu. .

    ReplyDelete