JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Friday, February 26, 2010

LoVe BiTeS

Opps. . . .jangan pulak korang fikir aku nak tayang love bites.mentang2 lah semalam malam jumaat.tak kuasa i. . Lagipun tak pernah buat pun love bites ne selama 6tahun berkahwin.betul i tak tipu ler. . .


Aku nak tunjuk kat korang love bites ne. .selalu kena buat kat leher n tempat2 tertutup tapi love bites kali ne kat muka.bukan 1 love bites tapi banyak.tak caya. .tengok ler sendiri. . .
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Image Hosting by imagefra.me


Image Hosting by imagefra.me


Banyakkan love bites kat muka anak dara aku ne.bukan seekor yang buat love bites ne.huhuhu. . .kesian anak mama ne.nasib baik Elly tak garu2 muka dia.kalau dia garu gerenti ada bekaz bila love bites tu kering.alahai. . . .



4 comments:

  1. alahai..siannye, muke comel dah kene love bite!

    ReplyDelete
  2. hehehehhehe love bite nyamuk gigit ke..

    ReplyDelete
  3. Chugie~tulerkn byk sgt love bites.hilang kecomelannya. .ehe

    ReplyDelete
  4. Loveaqsha~nyamuk jantan yg ggt. .ehe

    ReplyDelete