JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, February 08, 2010

SeRoNoK BiLa BeRKuMPuL RaMai2

Ptg Sabtu lepas aku n family bertolak pegi krumah mak aku.kmi smpai dsna pukul 4lbih.tiba dsna cuma aku,asben,anak2 aku,mak,adik aku tikah n amir je yg ada.mmg sunyi coz belum ada siapa2 yg dtg.

Dh hampir pukul 5ptg intan175 n family pun dtg.Elly n Azeq pantang nampak Hadif suka2 je mereka berdua picit2 hidung Hadif.Hadif pulak ketawa bila dpicit hidungnya.kelakar sungguh!

Pukul 6ptg adik aku Nora n family pun dtg.makin ler riuh rendah rumah mak aku.mmg havoc kalau kmi semua berkumpul.mcm2 citer nak dciterkn.

Bukan selalu kmi dpt berkumpul sama2.yelah rumah aku yg paling jauh dari mak.so nak turun ke kg pun mmg fikir2 lg. . .

Dbwh ne ada sedikit gambar yg aku sempat snap. . .











P/s~>Bila ada masa kita pegi rumah mak ye. .

No comments:

Post a Comment