JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, February 20, 2010

ToWeL aNaK DaRa aKu. . .

Pasal towel pun nak citer ke?? Ehe. .saja je nak buat citer daripada takde citer tuk hari ne.


Hari tu lepas balik dari rumah mak,kami singgah kedai.saja2 buang2 duit(macam kaya sangat!).tengok2 bahagian towel,berkenan pulak aku tengok towel tu so apalagi rembatlah 1 untuk anak dara kecil molek ku,Elly.






Cantik kan??Harganya memang murah cuma B$4.99 sahaja.maklumlah tuala cetak rompak je yang mampu aku beli.kalau yg ori memang tak akan aku beli.lainlah kalau aku kerja maybe aku akan beli yang ori.kweng3. . .


Nampak towel dari gambar macam besar tapi realitinya kecik je sesuailah ngan badan budak kecik aku tu.belum dapat pakai lagi towel tu coz harga pun belum tanggal lagi,sah2 belum dicuci.malas punya mama!!kah3. . .


K tu je yg aku nak citer pagi ini. .

6 comments:

  1. ei..cumel lah towel ni. zira, kalu kat brunei sure cost tinggikan??

    ReplyDelete
  2. Chugie~cost tinggi apa ek? Ira tak fhm. .kekeke

    ReplyDelete
  3. mmg sesuai la tu tuk anak..comal n cute

    ReplyDelete