JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, March 10, 2010

"HaPPY BuFDaY 2 MY NieCe,iCHa"

"Happy bday to you,happy bday to you,happy bday to icha,happy bday to you. . "


Hari ne harijadi anak buah aku,Nur Qisya Dania yg ke1tahun.hari ne juga harijadi adik ipar aku,Fauzi.Fauzi ne adalah bapa icha.pandai icha ngam2 tarikh lahir bapa dia,icha pun lahir.ehe. . .pasne yg ke2 pulak mbe ikut tarikh lahir mak dia.jgn marah Nora. . .


Hari ahad lepas(7.3). .adik aku,Nora sudah pun buat birthday party coz terpaksa sebab kalau buat hari ne tentu tak byk yg dpt datang so buat advance pada hari minggu tu.ramai jugalah yg dtg.so havoc. . .


Taknak hujah pnjg2. .tengok gambar n caption je ye!




~Kek icha sebesar 3paun~




~pwencezz icha~



~so cutez~


~nur qisya dania~


~speacial effect yg aku edit~


~play bouncer~


~seronoknya main bouncer~


~my dad pun suka snap2 gambar~


~ketika doa dibca~


~penuh kerusi ngan tetamu yg hadir~


~dalam rumah pun penuh ngan keluarga besar my mum~


~tym 4 eat~


~sempat pulak tangah lingsai(adik mak aku)posing sebelum mkn.ehe~


~jgn malu2.mkn byk2~


~ramai juga yg memuji masakan mak aku sedap sangat. .~


~mkn dlm bilik coz ruang tamu udah penuh~


~msa utk potong kek~


~mak icha mewakili icha potong kek sbb icha tak reti nak potong.~


~icha bergambar ngan semua present2~


~byknya hadiah icha~


~sukanye icha dpt hadiah~


~napa jeling2 icha??~

K tu je N3.sowe ye klu korang bosan tgk.ne sebagai kenangan tau.k papai. . . .

2 comments: