JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, March 21, 2010

HaRi JuMaaT YaNG LePaS. . .

Hari jumaat yang lepas(19.3). .aku with anak2 ikut mak aku pergi jemputan keberibi coz tangah kamis(abang mak aku) mengadakan majlis pertunangan anaknya,dayang.


Taknak citer panjang lebar coz nak ambik gambar sepupu aku,dayang pun tak berkesempatan gara2 aku malaz nak naik keatas sebab penatlah naik tangga ngan perut yang dah buyung neh.


Jom tengok gambar2 dibawah ne. . .



sempat bergambar b4 bertolak. . .



Elly with purple baju kurung. . .



Mak buyung. . .



Cantikkan mak buyung?wahahaha. . .



Aku,Elly,Icha n her mummy. . .



Icha. . .



Elly,Icha n her mummy. . .



Icha with her mummy. . .



Hadif koala. . .



Hadif with his mummy. . .



3dara pingitan. . Dari kiri Umi,Dirah n Datul. . .


Majlis bermula selepas azan Asar. .pukul 4 rombongan lelaki datang untuk menyarungkan cincin.kemudian membaca doa selamat.then makan2. . Pukul 5lalu majlis pun selesai. . .


Citer pun dah abiz. . .hehehe.


No comments:

Post a Comment