JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, March 01, 2010

MaJLiS BeRDiKiR&PaPaT JaMBuL

Majlis ne berlangsung kemarin untuk baby Norafrina Batrisyia.walaupun simple tapi tetap meriah.para jemputan pun ramai juga yang datang menghadirkan diri.

Yang dah lama tak jumpa pun datang dan ada yang bertanya kat aku "eyh ada isi lagi ke?" aku angguk je.hehehe. . .

Majlis ne bermula pukul 2.30ptg sampailah pukul 4.30.

Dibawah ne ada banyak gambar aku upload so jangan bosan ye. . .

Sebelum majlis bermula














SEMASA MAJLIS

















SUDAH SELESAI MAJLIS










4 comments:

  1. abis putih2 bby kena letak [letak apa yea yg wara putih tu]
    bedak ker?

    ReplyDelete
  2. Kalau kat sini d panggil bedak tepung sbb d perbuat dari tepung.

    ReplyDelete
  3. ira, meriahnye.. n baby tu so chubby lah..

    ReplyDelete
  4. Ehe. .betul2 meriah chugie.so happening.tuler baby so chubbykn.umo bby tu bru je msuk 5bln arini. .

    ReplyDelete