JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, March 17, 2010

MaKaN ePaL. . .

Memang sedap kalau makan with anak2. . . Seronok makan rebut2 nak makan.aku pun dah macam budak2.ehe. . .
Jom layan gambar anak2 aku. . .



Buah epal yang ku salut ngan prune powder.rasanya masam2 manis.



Reehan memang kurus kering tapi kuat makan.aku pun tak tau kemana perginya makanan yang dimakannya.huhuhu. . .beratnya sekarang pun cuma 15kg je!



Azeeq pulak sedikit berisi berbanding abangnya.dia masih lagi minum susu.beratnya 14kg. .



Elly pantang tengok orang makan dia pun nak makan juga tapi badan tetap kecik molek.berat elly skang 10kg je.








Ok trima kasih kerna luangkan masa tengok blog aku. . .


4 comments:

  1. elly comel betul!
    geram tengok budak2 besar camni.
    masa ni penat nak layan, tapi sunyi kalau takde.
    kan?

    ReplyDelete
  2. beza 1 kg jea abg dan adik yea

    sedapnya buah epal

    ReplyDelete
  3. Pu3kk~comel ke??ehe. . . .betul tu msa dorg kecik2 mmg pening kepala tp merekalh racun mereka juga penawar. .

    ReplyDelete
  4. Zh-ena~tu ler kn cuma beza 1kg je.huhu. . .sedap sbb dh lama tak mkn.ehe. . .

    ReplyDelete