JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, March 23, 2010

RiNDU PaDa SaNG PeRWiRa. . .

Perwiraku sang suami yang sedang menjalankan tugas demi bangsa dan negara selama 2minggu. . .walaupun cuma dalam brunei sahaja tetapi rindu sudah menebal.yelah bukan dapat jumpa pun.nasib baik sekarang dah canggih.dapat buat video call pun jadilah untuk melepaskan rasa rindu.


Anak2 pun sering bertanyakan kemana bapa mereka.aku just jawab bapa kerja. . Kesian kat anak2 coz selalu mencari bapa mereka.


Masuk hari ne sudah 5hari kami tidak berjumpa. .


Tapi karang malam laki aku akan balik coz esuk pagi aku ada appointment ngan doktor.dapatlah aku bermanja ngan laki.anak2 pun dapat bermanja ngan bapa mereka.




Mish my huvy so much. . .



Tinggal seminggu lagi barulah laki aku abiz exsais. . .



No comments:

Post a Comment