JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, April 03, 2010

6 BuLaN...


Alhamdullilah...hari ini kandunganku sudah memasuki 24minggu(6bulan)..perut pulak sudah bertambah besar...bila dah besar banyak baju yang sudah tidak dapat d pakai lagi coz dah sendat macam buah nangka...hehehe...

Bila malam menjelma kadang2 kakiku terasa kejang...tangan pulak sengal2...dulu semasa mengandungkan ketiga2 buah hatiku tak pulak ada masalah...mbe umur makin meningkat kot...tahun ne umur aku akan masuk 28tahun...yelah bila dah makin meningkat macam2 masalah akan timbul bila peknen...tapi takpelah aku kena banyak2 bersabar...tinggal 3bulan lagi aku akan berjumpa baby dalam peyut ne yang semakin lincah bergerak...kadang2 baby ne suka sangat mengeras...

Pola makanku masih lagi seperti dulu...tapi lebih banyak makan makanan segera seperti pizza,speghetti,macaroni,coklat,aiskrim...kalau pegi kekedai makan aku suka makan nasi pattaya...memang licin pinggan!hehehe....

Anak2 aku sekarang suka usap perut aku...kalau baby tengah bergerak n mereka merasa gerakan itu,mereka ketawa...so sweet!

p/s:- Aku sudah pun mula membeli barang2 baby seperti baju & stokin.nanti aku upload ye...


No comments:

Post a Comment