JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, April 13, 2010

JaGuNG BaKaR. . .

Sebenarnya dah lama betul aku simpan N3 ne. . .kata orang Brunei dah 'ba-ngas'(basi) . . .04.04 lepas kami sekeluarga picnic kat pantai serasa ngan family bungso(adik mak aku),family babu nurul(kakak mak aku)&tangah dina(adik mak aku). . .kami picnic stat kul 9 sampai ke petang. . .memang havoc waktu tu. . .sonok sangat2.

Aku sponser sosej n jagung manis je. . .jagung manis sebenarnya takde lam planning aku tapi tiba2 je terliur nak makan jagung bakar. . .so aku pegi with my dad beli jagung manis 2ikat. . .


Taknak citer lebih2. . .korang tengok picture2 kat bawah ne k.



Jagung manis sedang dibakar. . .



Lepak2 menunggu jagung bakar. . .



Bungso aku sedang menjaga jagung bakar. . .



Jagung bakar sudah siap dibakar.rasanya memang manis banget!



Elly suka sangat makan jagung. . .



Hadif(anak my sis intan) cuma hisap2 je jagung ne. . .



Bila dah siap bakar jagung. . .salai ayam&kambing pulak. . .menu yang lain banyak gak tapi takde masa nak snap coz aku asyik makan jagung.ngeh3. . .


2 comments:

  1. wah sedapnye tengok jagung bakar tu.. + ayam yang di pangang tu juga! ei.. kecur liur di buatnye..

    ReplyDelete
  2. Chugie~ehe. . .tym ira update n3 ne pun teliur gak tgk jagung bkr tu.nyum2. . .

    ReplyDelete