JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, April 01, 2010

SYoKNYa MaNDY KoLaM...



















Citer mandy kolam ne dah basi sebenarnya...dah lama sangat terperuk dalam laptop tapi memakan lebih lama untuk aku publish...kolam mandy neh awal bulan dah aku beli masa kat giant ngan harga B$12.99...balik je dari kedai terus je rasmikan kolam mandy neh...anak2 pun sangat excited lebih2 lagi tym cuaca kemarau ne...nak suruh berhenti mandy tu bab yang paling susah terutamanya anak dara aku,Elly...macam2 kita bagi umpan tapi tetap takmo keluar dari kolam...huhuhu...last2 bila badan dah mengigil baru ler dia kuar sendiri n teriak minta ambil...wawawa...

Anak2 aku just mandy kolam kat umah nenek mereka je(mak aku)...setiap kali pergi kat sana aku mesti ingat untuk bawa kolam mandy neh...kalau kat rumah kami tak dapat nak mandy kolam coz takde halaman...terpaksalah angkut je kolam mandy kesana kemaari...kolam mandy neh yang ke-3 kali aku beli tau..kali pertama sama betul ngan kolam mandy yang baaru neh tapi dah kena curi...kali kedua kolam mandy yang macam jenis pelampung tu pulak tak tahan so rosak...kalau yang ne pun rosak or kena curi lagi alamatnya aku takkan beli kolam mandy lagi ler...sayang duit...hehehe...


K lah tu je n3 hari ne...jap g nak bekfaz!korang dah bekfaz ke??...


2 comments:

  1. bestnye budak2 ni mandi.
    rasa nak join. hehee~

    ReplyDelete
  2. Betul tu pu3kk. . Sya tengok pun dh teringin nak join tp tak muat ler pulak.ehe. . .

    ReplyDelete