JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, May 18, 2010

•NUR AFIQAH FAKHIRA•

Salam semuanya. . .


Jam dah pukul 11.30 malam. .suami n anak2 aku sudah nyenyak tidur tapi aku belum lagi mengantuk.baby lam perut pun masih lagi tendang2. .


Tadi aku pergi melawat sepupuku,Miming di Hospital Ripas coz baru je melahirkan anaknya yg pertama. . .


So cute. . .berat baby ne just 2.2kg.



Muka baby ne ikut muka bapa dia. .


Suka tengok baby sedang tidur. . .


Mata sepet. . .



Lapar minum susu. . .



Ehe. . Tak sabar nak pegang baby sendiri. . .

P/s:- Tinggal 7 atau 8minggu lagi aku akan timang baby yang ke4 nanti. . .harap2 semua dipermudahkan bila aku akan bersalin nanti.Amin. . .


4 comments:

  1. comelnyeee~~~~~~~~
    oh. sama berat khalish masa lahir dulu. cinonet je!

    ReplyDelete
  2. Sama ke?ehe. .bdn mak bby ne besar tinggi tp bby kecik je padahal cukup 38minggu 4hari. . .

    ReplyDelete
  3. alahai cutenya baby ni .. putih... ira dah tak lama lg ira pulak .. tak sabo nak tgk baby ira

    ReplyDelete
  4. Bby putih coz mak dia pun puteh melepak. .ehe ira pun tak sbr nak tengok bby lam peyut ne :D

    ReplyDelete