JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, June 19, 2010

•35WeeKS~LauNDRY BaJu BaBY•

Salam semua. . .

Hari ne dah masuk 35minggu. . .minggu depan masuk 9bulan kandunganku. . .

Oleh kerna perut dah sarat sangat so hari ne aku basuh semua baju2 baby yang ada. . .yang lama pun aku basuh juga coz masih dapat dipakai. . .

Tadi pagi pulak hujan turun ngan lebat so terpaksalah baju2 baby guna kipas je. . .janji kering n harum semerbak. . .tiap kali nak jemur baju baby tiap tu juga aku sering kali mencium bau baju baby. . .he3. . .korang pun macam tu jugak kn??. . .yelah sebab dah excited sangat n tak sabar nak tunggu baby ne keluar. . .



Tengok penuh jemuran leh baju2 baby. . .tu belum lagi termasuk sarung kaki&tangan. . .barut2 baby. . .esuk kalau rajin baru aku laundry habis2an. . .ehe. . .


4 comments:

  1. a2 meriah bju nya...bju bru smua or cmpur 2...

    ReplyDelete
  2. seronoknya tengok baju2 baby.. rasa nak beranak lg pulak.. hihihi

    banyak baju baby ira...

    ReplyDelete
  3. Au meriah toh bnr.ehe. . Cmpur toi. .ada yg bru,lama n dh basi.wakakaka. . .

    ReplyDelete
  4. @e_da. . .mmg sonok tgk bju2 bby. . .byk ke?bju2 tu ada yg bru n yg lama.kebykanya bju bekas2 ank2 ira tym bby.ehe. . .

    ReplyDelete