JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Sunday, June 13, 2010

•CHeCK uP @ 34WeeKS•

Salam semua. . .

Kemarin pagi aku tengah asyik makan roti canai sampai2 aku boleh terlupa ada perjanjian kat klinik. . .dush dush!

Jam pulak dah pukul 9.30pagi. .apalagi aku pun rushing pegi mandy n besiap2. .laki aku pulak takde kat brunei masa ne so minta tolong bapa aku hantarkan.nasib baiklah klinik dekat je ngan rumah parent aku. .tak sampai pun 5minit.

Kat klinik macam biasa test urine n timbang berat badan. . .urine pun ok2 je. . .berat lak naik 1.4kg(56.2kg). .

Nombor aku pulak kemarin no.18. .nasib baik jugak tak ramai ibu2 mengandung yang akhir datang buat perjanjian. . .

Bila nurse panggil nama aku,aku pun masuk ler kedalam bilik. .nurse pun macam biasa tanya itu ini. .tak lama pastu nurse suruh baring untuk cek fundal height n jantung baby. . .

Semua ok2 je. . .then duduk semula. .nurse pun bagitau hb aku menurun dari 12.9 menjadi 10.9. . So lepas ne kena makan 1biji 3kali sehari. . .memang aku tak suka makan ubat walaupun ubat ne kecik je.huhuhu. . Tapi demi baby akan ku telan jua. . .

Perjanjian seterusnya 2minggu akan datang. .26hb june.

Kadang2 aku rasa sakit kat ari2. . .kalau baby mengeras memang takleh nak gerak2. . Rasa senak kat dada coz baby dah besar kot.

Semalam aku mimpi lagi dapat baby boy. . .that means dah 3x aku mimpi dapat baby boy.huhuhu. . .apakah maknanya itu?! =p

Minggu depan aku akan start basuh baju bby. . .lebih baik prepare awal kan.tup2 nak beranak nanti taklah aku terkejar2 nak basuh baju. . .excited yang lebih coz this is my last baby!!he3. . .

No comments:

Post a Comment