JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Wednesday, June 02, 2010

•DuLu DaN SeKaRaNG•

Salam pagi. . .





Dulu kereta kecik(mazda) tapi sekarang dah pakai kereta besar(urvan). . .so sekarang kami ada dua buah kereta. . .

Bila dah dapat kereta besar ne senang sikit nak bawa barang2 besar. . .lagi2 tym kami nak pindah rumah ne memang pakai kereta ne.boleh muat bermacam2 barang.ehe. . .kereta ne kami start bayar bulan depan(bulan 6) kira ujung bulan ne. . .potongan tiap bulan BND$564. . .memang ramai yang terkejut bila hubby cakap potongan kereta ne. . .ramai yang cakap mahalnye tapi hubby tak kisah coz anak2 makin bertambah n bila dah besar nanti senang sikit.takdelah nanti dorang komplen kereta kecik kan.dah dapat kereta besar ne duduk pun takdelah rebut2 lagi. . .



Memang luas kat dalam ne sampai anak2 aku jalan2 dalam kereta.


Kadang2 aku duduk depan. . .kadang2 duduk dibelakang. . .kalau duduk kat depan nak naik tu yang aku susah sangat coz tinggi. . .tapi bila dah duduk dibelakang nak borak2 ngan hubby pun susah jugak coz terasa jauh. . .

P/s:- Bulan ne dapat rezeki serentak. .dapat pindah kerumah baru n dapat kereta baru. . .rezeki anak kot.


No comments:

Post a Comment