JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, June 10, 2010

•PeRNiKaHaN&PeRSaNDiNGaN aDiK aKu•

Salam semua. . .

Ada mood rajin ne mesti ler update kan.ehe. . .

Nak citer sket je semasa majlis pernikahan&persandingan adik aku,Anum ngan pasangannya Shari. . .

B4 majlis pernikahan(6.6.2010)lepas. .malam minggu tu di adakan majlis berdikir&bebadak. .


Pelamin BND$500 je. .with baju pengantin 2pasang.


Badan adik aku ne besar dari badan aku. . .dia cakap nak diet b4 kawin tapi non ado. . .huhuhu


Seriesnye muka pengantin.wawawawa. . .


My dad ketika membadaki pengantin. . .


Giliran my mum pulak. . .

Keesokkan harinya pulak adik aku menikah n bersanding. . .gambar takde yang aku snap.kat bawah ne aku take 4rm my sz Nora(fb).semasa majlis pernikahan,aku terperangkap kat dalam bilik pengantin so tak dapat nak kuar2.nak skodeng2 pun tak dapat.dengar suara orang je dari luar.then semasa bersanding pulak anak aku,Azeeq tak berapa sihat.asyik nak kepit2 je ngan aku.tapi adaler jugak sempat bergambar kenangan ngan pengantin but belum ada gambarnya lagi. . .









Tu je gambar yang ada dalam hp aku. .nanti bila dah ada gambar2 dari pengantin aku upload ye. .

K lah mata aku dah berat sangat ne so chow!


No comments:

Post a Comment