JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, July 13, 2010

•9HaRi LaGi•

Salam semuanya. . .

Macam tak percaya je tinggal lagi 9hari. . .perut pun dah besar sangat sampai orang tengok pun takot.ehe. . .

Mak n adik2 aku target 15july ne baby Z akan keluar. . .mentang2lah hari tu hari keputeraan Sultan Brunei so dorang yakin sangat aku beranak pada hari tu juga.apa2 pun tengok jelah. . .

Sekarang ne pinggang alwayz sakit2. .kalau baring mesti badan mengiring.kalau tak mengiring mesti sakit yang teramat. .

P/s:- info hari ne. . .
Hari ni pintu kaa'bah d buka..dari jam 11 pagi hingga 3 ptg.. Marilah sama2 kita berdoa..jga percakapan,jgn tersilap kata..ucapkanlah kata2 yg baik dan bermanfaat..insyaallah Allah maha mendengar,semoga d makbulkan semuanya..amin ya rabbal-al amin....

1 comment:

  1. Wow, this ροѕt іs good, my ѕisteг is
    analyzing theѕe kinԁs of things, therefore I аm going to let knοw her.



    Visіt my ωebsіte; unlock iphone for Verizon

    ReplyDelete