JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, July 06, 2010

•TaKDe TaJuK•

Salam semuanya. . .

Hachoom. . .bersin pulak dah! Gara2 rumah aku neh dah lama aku tak bersihkan.banyak sangat sarang labah2 yang menempel n habuk pun dah tebal. . .

Kenapa aku tak update?? Sebab kemalasan yang melanda diriku d saat2 akhir kehamilan.sebenarnya banyak gak N3 nak buat tapi tak tau kenapa tengah2 nak buat tu tiba2 otak aku ne blank. . .so tertunggak ler.

Hari ne dah masuk 6hb. .kalau ikut perkiraan aku ada tinggal 2minggu je lagi aku akan melahirkan baby. .tapikan aku target 15hb coz tu kan hari keputeraan sultan kami. .sultan Brunei. .harap2 sampailah kan.dapat ler bonus!ehe. . .

K taknak taip panjang2 coz otak dh blank neh. . .jumpa next N3 k!

No comments:

Post a Comment