JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, September 02, 2010

♥GYLa CHeeSe♥

Assalammualaikum...


Lately ne kan aku suka benar nak makan makanan yang mengandungi cheese..entah kenapa aku pun tak tau.nak kata mengidam tak patot tapi tekak aku neh memang sentiasa nak makan cheese saja.

Kadang2 tu bila teringatkan cheese aku pasti akan telan airliur.teruk kan aku neh.ehehe....

Antara makanan yang mengandungi cheese yang selalu aku telan tiap2 malam n mesti ada stok dalam almari makanan....




Cheeselatos...memang sedap tau..



Cheeseroll...yang ne pun marveles...banyak cheese d dalamnya...


cheese bread...yang ne aku baru je beli n rasa tadi...rasanya not bad n cheese dia memang terasa banget...ehe...

Aku nak tanya korang...cheese ne boleh mengemukkan badan ke??

P/s:- badan aku sekarang macam makin naik ler...uwaa nak diet tapi macam tak boleh je :p

No comments:

Post a Comment