JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, September 16, 2010

♥SeLaMaT HaRiRaYa aiDiLFiTRi♥

Assalammualaikum. . .


Sebelum memulakan entry aku dan keluarga nak ucapkan SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR DAN BATIN. . . .

Hari ne masuk seminggu kita berhariraya.cepat sungguh masa berlalukan.anak2 aku sungguh teruja nak beraya.bangun je dari tido mesti tanya nak pegi mana. . .kanak2lah yang meriahkan suasana dihariraya.kalau takde kanak2 mesti sunyi je kan. . .


Sedar tak sedar juga baby Zukhri sudah pun berusia 2bulan hari ne.kadang2 masih lagi aku teringat detik2 ketika melahirkannya dan kesakitan melahirkannya.

Baby Zukhri semakin bam2 sebab kuat sangat menyusu.tangan aku pun dah naik lenguh ketika mendukung dia.tak tau dah berapa kilo berat dia.perjanjian dia next week 21.9 ne n terus jumpa doktor.

Baby Zukhri pulak memang kuat tido.tak kira cuaca panas sekalipun dia tetap tido ngan nyenyaknya.kadang2 aku terpaksa kejutkan dia sebab dah terlebih masa untuk menyusu.

Alhamdullilah baby Zukhri senang dijaga sampai banyak orang nak ambik dia.hehehe. . .
Elly pulak akan nangis bila ada orang cakap nak ambik adik dia bawa pulang sambil tangan dia tunjuk2 kat adik dia.sayang tul kat adik.

Sebagai penutup entry hari ne. . .







2 comments:

  1. selamat hari raya ira.. maaf zahir batin.. so cute all ur kids.....

    ReplyDelete
  2. Slmat hariraya untuk awak sekeluarga juga. . .thankz @e_da

    ReplyDelete