JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, December 14, 2010

☺BeNGKaK & SaKiT☺

Salam selasa semuanya..

Apa yang bengkak & sakit neh..sudah tentu bukan cik B sebab my baby dah lama tak bf kat saya..nak tau apa yang bengkak tu...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Hari pertama memang tak nampak bengkak tu.korang nampak tak bengkak tu kat mana?scroll lg ye untuk lebih jelas.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Sekarang dah jeleskan.terserlah pipiku yang bengkak dan sakit yang teramat sakit.nak makan pun susah.sudah 2hari aku tak makan nasi.aku cuma makan nestum keluarga je sebagai pengisi perut.

siapa2 yang tau macammana nak rawat bengkak neh plz bgtau ye..

2 comments:

  1. pipi bengkak? sakit gigi ke ira?

    ReplyDelete
  2. @eda-bkn sakit gg tp sakit gusi.skrg dh ok sikit.cuma ssh nak buka mulut sbb rahang rsa ketat sgt.

    ReplyDelete