JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, December 23, 2010

☺JoM BaLiK KaMPuNG☺




Salam semua! Hari ini mau balik kampung.ala bukan jauh sangat pun.dalam masa 15minit pun dah sampai kat my parent house tu.reason balik pun sebab mak n bapa aku dah rind sangat nak jumpa cucu2 terutama my baby zukhri.anak aku yang 2nd tu dah lama ada kat rumah mak aku.

Gambar kat atas tu adalah barang2 yang akan kami bawa tapi jangan lupa ada 1 benda lagi mesti aku bawa..beg laptop! Hahaha...yang ne tak bleh tinggal coz aku petang malam mesti mengadap laptop.bukan nak surf internet atau blogwalking tapi main game pc..

Kalau aku nak blogwalking,aku guna hp E71 je.aku update blog ne pun guna hp je.senang je buat entry guna hp n upload gambar.k lah out of topik dah ne.aku chaw dulu ye.rajin2 nanti aku update lagi ye.bye!

No comments:

Post a Comment