JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, December 07, 2010

☺RuMaHKu SYuRGaKu☺

Salam semua..selamat menyambut awal tahun hijrah.


Entry kali ne saja2 nak tempek ruang tamu yang simple.tak suka letak banyak2 brg coz menyemak je aku tengok.lagipun aku suka ruang tamu yang kosong sebab anak2 aku suka lari2.


Yg ne tuk lepak2 bca majalah wanita...



Yg ne pulak tuk tengok tv..



Simple je kan..

Bila tengok rumah orang yg memang cantik mestilah aku jeles tp oleh sbb tempat yg kami tinggal ne hanyalh utk sementara so kena sbr jelah..lagi 7tahun laki aku pencen keje.so kena cri rumah utk masa depan.tak nak lah tumpang kat rumah org.walaupun rumah tu nanti kecik asalkan rumah sendiri.insyaallah semoga kami anak beranak dapat rumah sendiri nanti..

4 comments:

  1. Amin..sure korang dpt umah sendiri nnt tau..mmg simple but as long as korang suka n anak2 dpt gerak bebas dh kan..:D

    ReplyDelete