JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Saturday, January 01, 2011

→ 01.01.2011←

Salam. . .belum terlambat rasanya untuk aku nak ucapkan selamat tahun baru buat teman2 yang selalu singah ke blog ira ne.


Akhir2 ne aku agak sibuk sikit sebab tak lama lagi sekolah akan dibuka pada 3hb ne so semua ibubapa akan sibuk untuk membeli segala peralatan sekolah.aku pun camtu juga.anak baru seorang yang akan sekolah pun aku pening.barang sekarang bukan murah2 macam dulu2. .nasib baiklah lepas bonus.kalau takde bonus tak tau nak cakap apa.


Kalau yang anak ramai pegi sekolah lagilah banyak bajetkan.untuk Reehan ne pun dah mencecah $100+. . .huhuhu.mudahan Reehan akan tambah rajin belajar bila semua barang2 yang kami beli neh semua yang baru.mesti akan semangat!


K lah esok2 aku update lagi kalau tak sibuk ye! SELAMAT TAHUN BARU 2011. .

No comments:

Post a Comment