JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Monday, January 31, 2011

→ 2P ←

Apa makna 2P tu??

1.PENAT..kemarin laki aku ajak kekedai sebab beli barang2 dapur.oranglain dah lama beli barang dapur selepas payday.kebetulan pulak kemarin orang tak ramai sangat sebab sibuk pergi ke majlis orangkawin.so ambil peluang ne untuk shopping.beli barang dapur ne bukan kejap tapi lama jugak nak pilih2 barang yang baik n tengok expired date.tu yang paling penting.penat jangan cakaplah sebab kena dukung budak kecik tu memang penat tangan aku..



Baby stonecold dh botak lagi untuk kali kedua.cute tak?hihihi...


2.PENUH..memang tak sah kalau shopping tak penuh barang dalam lemari dapur.nasib baiklah lemari dapur aku banyak.yelah kalau dah tinggal diflat kerajaan memang disediakan banyak lemari dan rak.so senang sikit nak susun barang.kalau rumah sendiri nanti pun mesti buat lemari banyak2.hihihi..



ini baru sebahagian je..belum lagi termasuk barang2 yang lain.kalau beli sekaligus memang pengsan sebab berat tau nak angkat naik ketingkat 3.kalaulah pasne pindah aku harap dapat rumah banglo..amin.











Dah penuh lemari dapur..nanti petang nak sambung balik beli barang2 yang dibeli..terus nak bawa baby zukhri pi keklinik bebayar coz baby batuk & slizma.kesian tau malam2 tidur ngan hidung yang tesumbat..mudah lepas ne baik.







Korang tengoklah budak kecik aku neh.aku sibuk2 susun barang dia pun sibuk nak ikut kedapur sebab nak kacau barang.sempat lagi pose kat dapur.hihihi..



sebagai penutup haruslah tempek gambar tuan punya blog..hihihi.


2 comments: