JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Tuesday, January 25, 2011

→ berat baby naik lagi & berat aku? ←


*credit to google*

Tadi pagi aku timbang berat.berat aku sekarang dah tak sama berat macam anak dara dulu.makin naik n terus naik..pas aku dah timbang aku dukung baby n tengok2 dah naik lagi berat baby..

Berat baby tuk hari ini..8.72kg.badan takdelah montel macam 2-3bulan.sebab badan baby ne tinggi.ikut his daddy lah kan.hihi..

Berat aku before kawin..36-37kg..ringan je kan.badan pun memang kurus sangat2 sampai hubby peluk macam peluk tulang hidup je.hahaha..
Sekarang sudah 54kg.OMG..aku kena diet tapi aku takleh tahan godaan bab2 makanan neh.semua aku bedal tau.alahai..bila hubby peluk dia cakap empuk je.dulu baju semua size s.sekarang takde maknanya nak pakai size s.semua baju size s sudah aku beri kat adi aku yang memnag kurus..sekarang size aku dah mencecah size xl..alamak!!!

Memang aku dah cuba untuk diet tapi tak boleh lagilah.aku dah beli corset n losyen pati halia tapi bila malas datang memang aku tak buat pun.huhuhu..

Azam nak diet tapi tengoklah dulu kalau rajin baru aku sapu losyen n pakai corset.







2 comments:

  1. sama la kita penyakit malas bermaharajalela sgt2..

    ReplyDelete
  2. betul tu ena..skrg mmg malas sgt2..nak tgk losyen pun sebelah mata je..hahaha

    ReplyDelete