JellyPages.com

WANIRA'S FAMILY

WANIRA'S FAMILY

Thursday, January 13, 2011

→ iPHoNe4 ←






Dah lama juga aku pakai iphone neh...aku mula pakai 29.12..wah ingat gitu.hihihi...mula2 pakai memang kekok juga sebab touchscreen n tau2 jelah touchscreen ne agak sensitive.takleh nak kasar2 kalau nak klik2.takleh nah letak sukahati coz anak2 aku ne jenis suka kacau2 barang.so terpaksalah aku letak ditempat yang tinggi.bukan kedekut tau.nanti kalau rosak sapa nak repair.kopek den.kah3x...

Tuk makluman semua ini bukan iphone ori tau tapi yang ne iphone4 china..harga aku beli pun murah je tak sampai BND$200..murah gilerkan..so aku kena hati2 guna hp baru aku ne.kalau tak memang my hubby pot pet je memanjang..hehehe..k tu je nak citer!

p/s= makin hari makin malas nak update tapi bab2 main game fb memang on selalu.muahahaha...




No comments:

Post a Comment